Roll up jako forma promocji i reklamy

W słowniku reklamy, słowo roll up oznacza rodzaj układu wystawienniczego. Jest to nic innego jak stojak reklamowy. Wydrukowany obraz promujący jest zwinięty oraz umieszczony w kasecie. Obrazy promujące są wydrukowane na papierze lub na tworzywie PCV. Roll up zawiera aluminiową konstrukcję, która jest lekka i bardzo prosta w montażu i demontażu. Stanowi on bardzo wygodną formę reklamy, ponieważ zwijamy i chowany kasecie obraz oraz aluminiowe rurki konstrukcyjne zajmują niewiele miejsca, przez co są wygodnego przewożenia. Najpopularniejsze, najczęściej wybierane wymiary roll upu to 2 m długości oraz szerokość w zakresie 85 – 150 cm. Roll upy są bardzo korzystną formą reklamy, gdyż zwijany do kasety obraz może być wymieniany wielokrotnie, co gwarantuje dużą różnorodność przekazywanej treści. roll upy są nowoczesną formą reklamy, prezentują się bardzo elegancko. Są one bardzo powszechne podczas targów, konferencji czy wystaw. Są wykorzystywane przez firmy i przedsiębiorstwa, chcące skutecznie zareklamować oferowane przez siebie produkty i usługi. Warte uwagi są także roll upy dwustronne. Dają one możliwość zaprezentowania dwóch grafik reklamowych jednocześnie, po każdej ze stron masztu po jednej. Dodatkowym atutem jest możliwość montażu lampek halogenowych, które będą oświetlały materiał, jednocześnie dodając klimatu i elegancji całej konstrukcji.

Oferta producenta roll upów

Wszelkie stojaki reklamowe, w tym roll upy znajdują się w naszej ofercie.

Dysponujemy roll up’ami różnych gabarytów. Wszystkie są wykonane bardzo precyzyjnie, prezentują się elegancko i nowocześnie. Dbając o komfort naszych klientów, konstruujemy roll upy z aluminium, dzięki czemu są lżejsze. W niektórych modelach istnieje możliwość doboru koloru konstrukcji (podstawowa barwa do srebrny mat). Wszystkie roll upy w zestawie posiadają poręczną torbę do ich spakowania oraz transportu. Na wszystkie nasze produkty reklamowe, udzielamy długoterminowej gwarancji.